Leta i den här bloggen

fredag 9 mars 2018

Veckans skiss #188

Jag har kommit in i ett PL-flow, så nu är det mest PL-sidor som görs, och för att skapa titelkortet har jag stor hjälp av Veckans Skiss (se länk):




Så här ser min tolkning ut: 
Ska kanske förklara varför det står 7.30, det beror på att i mars förra året fotade jag varje dag kl 7.30.


Svårt att se kanske, men det är faktiskt metallic i de rosa länkarna, det syns bättre på bilden nedan:


Jag kan inte riktigt förstå varför jag förra året tog så många kvadratiska foton - det har ställt till det lite för mig när jag skulle sätta in dem i album. Men jag har fått tag i plastfickor och även kvadratiska PL-kort.

Allt pynt kommer från Sirap-i-Paris och stämplarna kommer från Malins stämplar (förutom klockslaget som kommer från Ali Edward). 

Tack för titten! /Gunilla R


1 kommentar:

  1. Ännu ett fint PL kort med härliga färger och roliga dekorationer. Tack för att du är med o tolkar Veckans Skiss. /Annzo

    SvaraRadera