Leta i den här bloggen

måndag 15 januari 2018

Veckans Skiss #180

Varför inte fira sin födelsedag med att scrappa loss lite? 

Jag följde "Veckans skiss" (se länk). och det blev en sida som bara växte och växte med fler och fler saker ... blev det too much? Lite kul blev det faktiskt... jag blev så inspirerad av skissen:


Jag har sammanfattat Januari 2017 och lagt in lite texter på "fejk"-tags.

Här är Cizas roliga skiss som jag följde:


Här är lite mer närbilder:


För att veta vilken text-tags som hör till vilket mini-foto har jag satt samma färg på ringen på tag-en och bakom fotot:


Tack för titten, och följ mig gärna på instagram gunilla_pysslar !

Gunilla


2 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag bara älskar hur du tolkat min skiss! Helt underbar! Och fejktagsen, vilken underbar idé! :)
    Tack för att du är med och tolkar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Patricia, fick så mycket inspiration av din skiss - så idén kom upp i huvudet tack vare det.

      Radera