Leta i den här bloggen

onsdag 2 augusti 2017

Sommarutmaning 2017 hos Veckans Skiss

Såklart jag vill bidra med något till sommarutmaningen hos "Veckans skiss" (se länk).
Skissen, som jag gillade skarpt, ser ut så här: 



Min tolkning ser ut så här, en LO som ska vara försida till en PL-dokumentation över en dag i mitt liv den 20/6:


Lite närbilder :

Älskar de små detaljerna, som det lilla puffy-stickers-hjärtat tex.

Lite washitejp och småtexter .


Jag har använt min silhouette för att klippa ut bokstäver och sen har jag satt transparant papper bakom som jag färglagt från baksidan med tuschpennor i olika färger.

Tack för titten!

Gunilla R



3 kommentarer:

  1. Superläckert som alltid Gunilla!!! Vilken kul idé att lägga transparent papper bakom det utskurna och färglägga !! Tack för din tolkning hos VS!! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Oj vilken läcker layout med många fina detaljer! Tack för att du delar med dig till oss :-) Kram, Mahlin78 i VS-teamet

    SvaraRadera
  3. Tack snälla för kommentarerna!

    SvaraRadera