Leta i den här bloggen

måndag 10 april 2017

Veckans Skiss #147

Idag har jag feber, men det fanns en liten gnutta energi kvar på kvällen för att göra ett litet PL-kort efter "Veckans Skiss" (se länk). 

Här är skissen som Malin gjort, min plan var från början en LO, men jag orkade inte:
Här är min tolkning av ett eget PL-kort, som ska matcha en LO jag håller på med för CSI:

Jag vred på skissen.

Här är en närbild på trädekorationerna (inspirerat från skissens vimplar i hörnet):


Tack för titten, nu är det sängen som gäller!

Gunilla

4 kommentarer:

  1. Åååhh!! så snyggt!! Gillar massor :) En så läcker tolkning av skissen, som alltid. Så glad att du så troget är med oss och tolkar på VS!! Många kramar Anna :)

    SvaraRadera
  2. Vad glad jag blir! Tack Anna!

    SvaraRadera
  3. Så snyggt, och kul att du tolkade min skiss till ett PL-kort! Kar, Mahlin78

    SvaraRadera