Leta i den här bloggen

torsdag 2 mars 2017

Project Life i Norges mars-utmaning

Som DT i Project Life i Norge har jag gjort denna bild som inspiration till den mars-utmaning vi har (se länk). Här är den härliga mood board vi skulle följa, fina färger som jag ville använda: limegrönt och koboltblått. 



Här är min tolkning:


Jag har valt vitt som huvudfärg och strax därefter limegrönt, och sen fick koboltblått bli en accentfärg men även guld. Passande nog så har 2 foton blåa detaljer och guld, som till exempel te-koppen

Ett foto var lite för mörkt för att passa in på min sida, samt att jag hade lite för mycket foton, så därför tejpade jag fast en extraficka ovanpå. 

'
Jag gjorde en sida till som gick i samma färger, men som jag inte var lika nöjd med pga att den var så rörig, men jag visar den här ändå. Nu när jag ser den så här efter några dagar så är jag lite nöjdare igen. 


Här har jag lagt in en extra ficka också pga för många foton. 


Tack för titten! 
Gunilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar