Leta i den här bloggen

tisdag 14 februari 2017

Februaritävling hos Scraphuset

Jag gillar tävlingar, för jag får helt ny inspiration genom dem. 

Nu i februari är det en skiss med twist-tävling som  Scraphuset håller i (se länk).  
Så här ser skissen ut och twisten är att ha med stencil:



och så här ser min tolkning ut: 




Min titel är superkort (v7) men desto mer journaling har jag. Jag har använt färg, vatten och gesso genom en stencil. Själva cirkeln är tårtpappret, men man kan också ana (om man studerar lite närmare) att jag skapat en större ring med "gesso"-cirklar .

Lite närbilder kommer här, så syns det bättre: 






1 kommentar:

  1. Så fin layout och vilka underbart glada vovvar! Sånt värmer i hjärteroten! :)
    Tack är att du är med och deltar hos oss på Scraphuset. /Malin, DT

    SvaraRadera