Leta i den här bloggen

måndag 23 januari 2017

Veckans Skiss #136

Dags för veckans skiss nr 136# (se länk), och jag fortsätter med mitt oktober-mini-album som nu börjar närma sig "klart". Här är den fina skissen:



Och så här tolkade jag den, då vi skulle fotografera gula saker under dagen:



Eftersom det handlade om gul färg, så tyckte jag en gul färg-splash passade extra bra lite här och där. 

Annars har jag gjort sidan mycket CAS. Overlays är något som jag gillar, och det här trädet har jag köpt i ett litet paket fullt med små lösa overlays/bilder. 

Tack för titten!


2 kommentarer:

  1. Oj så snyggt Gunilla!!! Gillar massor!!! 💛 Härligt med det gula och CAS. Tack för att du hänger med oss hos VS och tolkar så troget !! Kram Anna 💚

    SvaraRadera
  2. Tack Anna, jag har mer och mer börjat använda gult.

    SvaraRadera