Leta i den här bloggen

måndag 2 januari 2017

Project Life i Norge - Inspirationsbild januari

Då var det dags för årets första tävling i Project Life i Norge (se länk), och vi i design-teamet skulle inspirera med varsin PL-sida.

Här är inspirationsbilden med sina härliga färger: 


Och här är min tolkning där jag inspirerats av färgerna och det vintriga, jag valde vår kallaste period i januari 2016 till min sida: 


PL-korten med fåglarna har jag gjort själv och stämplat med Malin Ellegårds stämplar "VINTER" och "Ja se det snöar" och "snöflingan", samt med en stämpel och textstickers från "PL-Sirapsboxen" som "Sirap i Paris" erbjuder att man kan prenumerera på. Pynt och kort kommer från resterna i mina gömmor. Här är länken till Sirap i Paris websida.

Under första halvåret 2016 så svarade jag på en fråga per dag, och det är det som syns i min journaling. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar