Leta i den här bloggen

måndag 7 december 2015

Veckans skiss #88

Jag fortsätter med mitt December Daily - minialbum och följer Veckans skiss nr 88 (se länk). 



Den här sidan ska vara för gårdagens 6 dec när jag fick hoppa in och spela orgel på 2:a advent (för första gången på 16 år), Det här blir högersidan  och här ska man kunna vika undan fliken, så kommer det vara 1 foto och journaling gömt där .

Sen kommer jag sätta in en orgelbild på vänster sida, som jag inte fixat ännu.  
Det passade bra att det fanns lite noter på själva fliken. 



2 kommentarer:

  1. Vad roligt med en del i ett minialbum och vackert är det också, tack för en härlig tolkning av VS!

    SvaraRadera
  2. HÄrlig tolkning av skissen! Stämningsfullt! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram Åsa

    SvaraRadera