Leta i den här bloggen

tisdag 16 juni 2015

En liten butik i Mörrum - juniutmaning

Kände för en ny utmaning och hoppade på den som "En liten butik i Mörrum" hade för juni (se länk).
Här är skissen man skulle följa samt en twist med födelsedagstema och något glitter och turkost i bilden. Jag har märkt att om man har kontrastfärger (rött/turkost) och tar väldigt lite av den ena färgen så framträder den - ganska intressant! (här turkost). 

Här är min tolkning. Det är en LO på min son som fyllde 14 år den 13 april i år  (LO:n kommer sättas i mitt PL-album)


Jag har använt bokstäver, papper, tejp, bling och sytt på symaskin. Sen har jag försökt plocka upp rött och turkost från fotona. 

1 kommentar:

  1. Jättesnygg tolkning av min skiss. Tack för att du är med och tävlar hos En Liten Butik!

    SvaraRadera