Leta i den här bloggen

måndag 13 april 2015

Veckans Skiss #58

Trevligt att ägna lite avkoppling till Veckans skiss. Det här var en enkel skiss som Åsa gjort, den gillade jag:

Så här blev min tolkning, då jag klippt ner ett dopkort, som hade alldeles för rörig bakgrund, men som lugnades ner med den här enkla skissen.


Jag kan inte låta bli att bryta av med rosa, när det är dop av en kille - men jag har ljusblått med också. Paljettbandet och fjärilarna hittade jag i en Kina-butik i Spanien till inget pris alls.

2 kommentarer:

  1. Kul att du gillade min skiss. Fin tolkning du har gjort! Jag gillar att du använt rosa också fast det är en pojke. kul att bryta traditionella mönster. Snygg paljett girlang! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram ÅsaJ

    SvaraRadera
  2. Snygg och enkel layout, perfekt till skissen! Tack för att du hänger på VS!

    SvaraRadera