Leta i den här bloggen

torsdag 12 mars 2015

PL Norge mars tävling

Det är så kul att få inspireras av Project Life Norges tävlingar varje månad, denna gång var det följande utmaning: 


Man fick själv välja vad man ville ha med från Tema, färger och elementer. Eftersom jag tycker om utmaningar så försökte jag få med så mycket som möjligt på min layout:

Tema : favoritt. Det är familjens olika julfavoriter jag tagit med. Favoritjulklapparna och godsakerna men även hunden som gör alla trix för att få en hundgodis. 
Farger: Jag har använt färgerna från bilden
Elementer: Jag har använt klistremerker, wood, chevronmönster och piler


Mina pilar är av genomskinlig plast, guld och wood. Wood finns i hjärtat och i pilar. Klistermärken är bokstäverna och några texter. Chevronmönster har jag dels i plast men även i tejp. 



6 kommentarer:

  1. Fin side du har laga, takk for bidraget til utfordringa hos Project Life i Norge :)

    SvaraRadera
  2. Så fin side du har laget :) Takk for at du deltar hos oss i Project Life i Norge :) Klem fra DT-Monika

    SvaraRadera
  3. herlig juleside, koselig å ha med ei side om julegavene og :) Tusen takk for bidraget til utfordringa inne hos oss i PLiN :) DT-Lene

    SvaraRadera
  4. Tack för bra inspiration till mina PL!

    SvaraRadera
  5. Så tøff!!! Nå ble jeg skikkelig inspirert til å prøve meg på svart, en farge som jeg synes er litt skummel å bruke... Men nå MÅ jeg prøve.. kjempestilig side, og den flotte voffen <3
    Tusen takk for bidraget til marsutfordirngen hos PLIN
    Linda

    SvaraRadera
  6. Jeg digger de røde detaljene, og siden din er flott!! Takk for at du bidrar hos PLN. DT-elisabeth

    SvaraRadera