Leta i den här bloggen

onsdag 18 februari 2015

Veckans skiss #51

Då blev det ännu en PL sida efter Veckans Skiss #51 . Här är skissen:
och så här blev min tolkning som ska matcha PL-sidan jag gjorde på förra inlägget. 
Eftersom förra inlägget hade band, hjärtan, guldbokstäver, guld-bling, koppardekoration och tejp så lät jag det komma igen på denna.




För att få en "dagbok" över veckan så har jag siffror med för de olika datumen i vecka 49. Joels roliga kommentar och hans duktiga bygge ville jag visa upp centralt på sidan. Lite dokumentation lyckades jag klämma in även denna vecka. 

Här är en närbild, på mitt handgjorda Jute-hjärta och den roliga hammaren:



3 kommentarer:

  1. Rolig dokumentation och fin layout med det fina hjärtat. Tack för att du tolkar VS!

    SvaraRadera
  2. Härligt med så många foton och häftiga detaljer som hammaren t.ex. Tack för att du är med och tolkar VS! Kram ÅsaJ

    SvaraRadera
  3. Tack snälla för kommentarerna!

    SvaraRadera