Leta i den här bloggen

fredag 6 februari 2015

Veckans Skiss #49

Den här gången gjorde jag en PL- LO enligt Veckans skiss, som matchar mitt PL-uppslag jag lade upp förra veckan. Här är Veckans skiss nr #49:

Och här är min tolkning:

Det är en påminnelse om den veckan när vi blev klara med vårt egna renoveringsjobb av köket - värt att dokumentera. Att vi satte ett golv på väggen tycker jag är så himla smart (och snyggt). 

Liten kul detalj: "Jag har stämplat in en overlay med texten VÄGG på fotot med väggen"





3 kommentarer:

  1. Jag gillar att ta ut svängarna lite när jag tolkar skisser och det tycker jag att du också har gjort här så stor tumme upp!!! Hela LO är harmonisk och fint komponerad. Tack för att du är med och tolkar VS! Kram ÅsaJ

    SvaraRadera
  2. Kul dokumentation med en fin layout, gillar elkontakten, roligt att se lite annorlunda dekoration. Tack för att du är med på VS!

    SvaraRadera