Leta i den här bloggen

söndag 18 januari 2015

Veckans Skiss #46

Här är mitt bidrag till veckans skiss, där man skulle inspireras av den här skissen:

Min tolkning är en PL-layout för vecka 46 år 2013.
Jag är nöjd att jag lyckades hålla layouten någorlunda enkel trots att jag vräkt på en hel del från mina gamla gömmor (jag gillar verkligen att göra av med värdefullt "skräp" från gömmorna, bland annat den stora och tåg-bilden i övre högra hörnet). 
Från mina "nya" gömmor har jag använt den svartvita tejpen, stämpeln och bokstäverna  - det är det enda som är nytt!

3 kommentarer:

  1. Läcker kul layout, gult och svart blir så dekorativt och sticker ut. Tack för att du tolkar VS!

    SvaraRadera
  2. Jättehäftig Lo som man blir glad av! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram ÅsaJ

    SvaraRadera